• ny_banner

News

Cumu Risolve u Prublemu di Rettimentu di Pezzi Moldati à Iniezione à Muri Spessi?

U prublema di shrinkage di i pezzi funziunati iniezione funziunale (retrazione di a superficia è shrinkage internu) hè in generale un difettu causatu da un fornimentu di fusione insufficiente quandu i pezzi grossi è grossi sò rinfriscati.Avemu qualchì volta scontru a situazione chì ùn importa micca cumu per aumentà a pressione, cresce l'inlet d'acqua, è allargà u tempu d'iniezione, u prublema di shrinkage ùn pò esse risoltu.Oghje, Xiaowei vulete discutiri cun voi cumu si tratta di u prublema di shrinkage di i pezzi stampati per iniezione.

1. Dui cundizioni di temperatura chì ùn sò micca favurevuli à risolve u prublema di shrinkage in u prucessu di iniezione.
A temperatura di u moldu troppu bassu ùn hè micca favurevule à risolve u prublema di shrinkage
U prublema di shrinkage di i pezzi di plastica dura (retrazione di a superficia è cavità interna) hè causatu da u fattu chì u spaziu lasciatu da u shrinkage cuncintratu ùn pò micca esse cumplettamente rimbursatu da a fusione da a direzzione di l'inlet di l'acqua quandu u funnu si riduce quandu si rinfriscà.Per quessa, i fatturi chì ùn sò micca favurevuli à l'alimentazione ci affettanu per risolve u prublema di shrinking.
Se a temperatura di u moldu hè troppu altu, hè faciule per causà prublemi di shrinkage.Di solitu, a ghjente piace à calà a temperatura di u muffa per risolve u prublema.Ma qualchì volta si a temperatura di u moldu hè troppu bassu, ùn hè micca favurevule per risolve u prublema di shrinkage, chì ùn hè micca nutatu da parechje persone.
A temperatura di u moldu hè troppu bassu, a cola fusa si rinfriscà troppu veloce, è a pusizione di cola ligeramente più grossa più luntanu da l'entrata di l'acqua, perchè a parte media si raffredda troppu veloce, u canali di alimentazione hè bluccatu, è a cola fusa ùn pò micca esse completamente fusa in u distanza.Supplementazione, facendu u prublema di shrinkage più difficiuli di risolve, in particulare u prublema di shrinkage di pezzi stampati in iniezione grossi è grossi.
Inoltre, a temperatura di u muffa hè troppu bassu, chì ùn hè micca favurevule per aumentà a ritirata generale di e parti stampate per iniezione, aumentendu a cuncentrazione cuncentrata, è u prublema di ritirata hè più seriu è ovvi.
Dunque, quandu si risolve u prublema di shrinkage più difficiuli, serà benefizièvule per ricurdà di verificà a temperatura di u moldu.I tecnichi sperimentati di solitu tocanu a superficia di a cavità di u moldu cù e so mani per vede s'ellu hè troppu friddu o troppu caldu.Ogni materia prima hà a so temperatura di u moldu propiu.

2. A temperatura di fusione troppu bassa in u prucessu di iniezione ùn hè micca favurevule à risolve u prublema di shrinkage.
Se a temperatura di fusione hè troppu alta, i pezzi stampati per iniezione sò propensi à shrinkage.Se a temperatura hè appruvata da 10 ~ 20 ° C, u prublema di shrinkage serà migliuratu.
In ogni casu, se a parte stampata iniezione si riduce in una parte più grossa, aghjustà a temperatura di fusione troppu bassu, per esempiu, quandu hè vicinu à u limitu più bassu di a temperatura di fusione di iniezione, ùn hè micca favurevule à risolve u prublema di shrinkage, è ancu di più. seriu.U più grossu u pezzu, u più evidenti hè.
U mutivu hè simile à quellu di a temperatura di u moldu chì hè troppu bassu.A cola fusa si cundensa troppu rapidamente, è una grande diferenza di temperatura chì hè favurevule à l'alimentazione ùn pò micca esse formata trà a pusizioni shrinking è a bocca.U canali di alimentazione in a pusizioni di sminuzzamentu serà bluccatu prematuremente, è u prublema hè risolta.diventa più difficiule.Si pò ancu esse vistu chì u più veloce di a cundensazione di a cola di fusione, u menu favuritu per risolve u prublema di shrinkage.U materiale di PC hè una materia prima chì si condensa abbastanza rapidamente, cusì u so prublema di cavità di shrinkage pò esse dichjaratu chì hè un grande prublema in l'injection molding.
Inoltre, a temperatura di fusione troppu bassu ùn hè micca favurevule per aumentà a quantità di shrinkage generale, chì risultatu in un aumentu di a quantità di shrinkage cuncentrata, aggravating thereby u prublema shrinkage.
Per quessa, quandu aghjustà a macchina per risolve u prublema di shrinkage difficiuli, hè ancu assai impurtante per verificà se a temperatura di fusione hè regulata troppu bassa.
Hè più intuitive per fighjà a temperatura è a fluidità di u fondu.

3. A vitezza di l'iniezione troppu veloce ùn hè micca favurevule per risolve u prublema di shrinkage seriu
Per risolve u prublema di shrinkage, a prima cosa chì vene in mente hè di aumentà a pressione di l'iniezione è allargà u tempu d'iniezione.Ma se a velocità di iniezione hè stata aghjustata assai veloce, ùn hè micca favurevule per risolve u prublema di shrinkage.Per quessa, quandu u shrinkage hè difficiule di eliminà, deve esse risolta riduzzione di a velocità di iniezione.
A diminuzione di a velocità di iniezione pò fà una grande differenza di temperatura trà a cola fusa chì cammina in fronte è l'entrata di l'acqua, chì conduce à a solidificazione sequenziale è l'alimentazione di a cola fusa da luntanu à vicinu, è hè ancu favurevule à a pusizioni di ritirata più luntanu. da a bocca.Ottene supplementi di stress più altu pò andà in una longa strada versu a risoluzione di prublemi.
A causa di a riduzzione di a velocità di iniezione, a temperatura di a cola fusa in u fronte hè più bassu, è a velocità hè rallentata, è a parte di l'injection injection ùn hè micca faciule per generà un tagliu affilatu, è a pressione di l'iniezione è u tempu pò esse. risuscitatu è più longu, chì hè più propice à Risolve u prublema di shrinkage seriu.

Inoltre, s'ellu hè aduttatu l'ultima tappa di l'ultima tappa cù una velocità più lenta, una pressione più alta è un tempu più longu è u metudu di mantene a pressione di rallentà gradualmente è pressurizing, l'effettu serà più evidenti.Per quessa, hè ancu un bon rimediu per utilizà stu metudu da a fase più tardi di l'iniezione quandu ùn hè micca pussibule di utilizà una iniezione più lenta à u principiu.
Tuttavia, vale a pena ricurdà chì u riempimentu hè troppu lento, ma ùn hè micca favurevule per risolve u prublema di shrinkage.Perchè quandu a cavità hè piena, a fusione hè cumplitamenti congelata, cum'è a temperatura di fusione hè troppu bassu, ùn ci hè micca a capacità di alimentà u shrinkage in a distanza.

Cumu-Risolve-1 Cumu-Risolve-2


Tempu di pubblicazione: 26-oct-2022